Träns som matchar bates isabell.

Sv: Träns som matchar bates isabell.

Be en sadelmakare se upp ett träns åt dig annars?
Blir kanske visserligen lite dyrare en vad du tänkt dig, men då får du ju tränset precis så som du vill ha det och i den färgen som du vill ha etc.

Dom finns inte mer, inte i nya katalogen....

Din sadel har ungefär samma färg som min, och jag har ett rundsytt Hubertus i nästan exakt samma färg.

Vilka träns menar du inte finns mer.. Knights?

Så sant så sant, Hubertus har ju också snygga träns (gillar ditt rundsydda skarpt :d !) och Vissa är i mer rödbrun nyans har jag sett, medan andra har varit mer mörkbruna..

Ja, dom med bred nosgrimma och mässingspännen. Dom tränsen som finns nu är väldigt tråkiga, mest hoppe-träns.

men det kan ju tänkas att det finns affärer som har kvar dom än!

Ang hubertus så är det dom nya som har den snygga bruna färgen.

Okej :)

Synd att det bara är hoppe-träns kvar :(
Btw. , beställde (butik tog hem) ett HdR Dressyrträns till mig här om dagen :) , håller tummar o tår och hoppas på att det passar !

Låter bra :)

Jag beställde "dressyrtränset", det med den bredare nosgrimman.
Om kvalitén är ok kan jag även tänka mig något mer av deras andra träns som hoppträns, är väll då mest inne på det med mässingsspännen eftersom det finns matchande förbygel/martingal samt lös pullarnosgrimma med fårskinnsludd o mässingsspännen på :d .

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 366
Utrustning jag letar efter både träns och kandar men hittar ingenting jag verkligen vill ha, jag har ingen lust att lägga flera tusen på både träns... 2
Svar
27
· Visningar
5 783
Senast: Hedwig02
·
Utrustning Nu har jag bestämt :angel: att jag ska få ett träns i födelsedagspresent, eller ja det blir väl till hästen men jaja. Är så less på att... 2
Svar
37
· Visningar
2 935
Senast: Centaur
·
Dressyr Har nu 3 st dressyrträns som passar på Frida, men kan inte riktigt bestämma mig för vilket hon ska få gå med...:p Alla har de olika... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 147
Senast: Ludique
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka