• Distans
  • Trådstartare Trådstartare Tomaten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 3
  • Visningar Visningar 978
T

Tomaten

hittade en länk för flera år sedan här inne på distans forumet till en sida me trän som gjordes om till grimmor, de var nog i plast eller liknande för de var i färger som neon görnt och rosa.Men nu hittar jag inte den sidan.
Någon som vet vilken jag menar? :D

Sv: träns

har sett ett cheetaK träns i läder som e som en grimma....sen kan man knäppa på ett bett...ganske finurligt tyckte jag :)

Sv: träns

tack så mycket, nu har jag sparat dem också så nu ska jag väl inte behöva fårga något mera!

Liknande trådar

Samhälle https://www.gp.se/nyheter/vastsverige/eva-55-talar-med-djur-och-ar-saker-pa-att-de-lyssnar.35f4925c-aaab-4962-b239-6bef523510a7 De tom...
Svar
11
· Visningar
1 253
Senast: Hermelin
·
Katthälsa Vi har en liten honkatt sedan ett och ett halvt år tillbaka ungefär. Hon blir tre år i år men hennes exakta ålder är okänd. Hon var...
Svar
6
· Visningar
440
Senast: DeCloe
·
Kropp & Själ (Varning för delikat innehåll!!!) Jag har, av anledning, läst, googlat och hittat massor om knipövningar. Vissa sidor menar att man kan...
Svar
17
· Visningar
1 405
Senast: Tuvstarr
·
R
Hundavel & Ras Jag tycker också att det låter som att en käck utställnings/sällskspsavlad labbe skulle kunna passa din vän bra :) Kanske att det går... 2
Svar
36
· Visningar
1 734
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Blandraser och renraser
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31