• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare vondutch
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 845
V

vondutch

Vad kan HMC stå för? Jag fick med ett sånt träns när jag köpte min häst, är det typ nån billig HG kopia?

Sv: Träns

Vet inte riktigt, men det KAN vara ett träns från Granngården (Källquist). Jag har för mej att det är ett märke som heter så, men jag är inte säker. Just det jag tänker på är ett lite billigare märke. Det ska isåfall finnas med i källquistkatalogen (om du har den.., tyvärr vet jag inte vart min är just nu.., men jag ska leta sen när jag ändå letar efter Hööks katalogen ;) )

Russis skrev:
Vet inte riktigt, men det KAN vara ett träns från Granngården (Källquist). Jag har för mej att det är ett märke som heter så, men jag är inte säker. Just det jag tänker på är ett lite billigare märke. Det ska isåfall finnas med i källquistkatalogen (om du har den.., tyvärr vet jag inte vart min är just nu.., men jag ska leta sen när jag ändå letar efter Hööks katalogen ;) )

Okej, det är det nog :idea:

HMC står för Horse Mans Choice, har ganska billiga träns och martingals och sånt. Köpte mitt pullarträns på scandinavium, har även ett hackamore i samma märke. :banana:

Okej, mitt är ett vanligt träns med aachen nosgrimma.
Så dom är ganska billiga ? Funderar på att köpa ett till :)

Liknande trådar

Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
923
  • Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 860
Senast: Görel
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
349
Utrustning Köpte ett begagnat träns, och hela tränset hade fått sig ett oljebad! 🫣 Där det bara är läder har jag lyckats få det ok genom att...
Svar
5
· Visningar
883
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Vilken hundras?
  • Uppdateringstråd 31