Taz

Trådstartare
Hejsan!

Är det någon som vet var man kan köpa ett snyggt brun träns med mässingsspännen i bra kvalite?

Jag tycker att jag har letat runt överrallt men inte hittat just det som har det extra.

Jag vill ha med achennosgrimma och somsagt det ska vara med mässingsspännen och inte allt för dyrt :crazy:

Ge gärna görslag på internetbutiker eller om ni har något själv som passar in på min beskrivning och lägga in bild samt var ni köpt det.

Tacksam för hjälp :bow:

Sv: Träns

Bruna med mässingsspännen och aachennosgrimma tycker jag man ser överallt.
Men vilken prisklass söker du träns i då? Jacsons träns finns ju bl.a. fina träns i bra kvalité finns i brunt med brunt foder, brunt med vitt foder, svart med vitt foder eller svart med svartfoder, och med mässingsspännen med lite olika nosgrimmor. Kostar
väll ca 400:- om jag inte minns fel, för ett komplett träns. Finns i lite olika utföranden.
Tränsen finns bl.a. på www.lillhastenistav.se

Själv vill jag ha ett brunt med mässingsspännen och remontnogrimma och det är genast mycket svårare att hitta.. Funderar dock på ett ifrån www.hippomarket.se (Jacson) för där kan man köpa ett träns med t.ex. aachennosgrimma eller kandaret eller liknande, och sedan köpa till och byta och sätta på remontnosgrimman..

Hejsan!

Tack för ditt svar.

Prisklassen är väll inte över 600 kr iallafall ink tyglar.

Jag har ett Jacson träns nu men tycker inte om det :mad:

:bump:

Hööks har ju rea nu på Horse-head-grejer. Har du kollat där?

Knights Leather har ett som heter King Arthur.

Det har ovala mässingsspännen och kostar ca 500:-, dock utan tyglar. Klart bättre kvalité än de Jacsonträns jag sett...

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 432
Senast: Edla
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma... 3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 732
Senast: Farao
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 365
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever... 2 3
Svar
50
· Visningar
7 799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Tillbaka