• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Genesis
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 550
G

Genesis

Har ett träns med pullarnosgrimma på min häst för att hon passar bäst att ridas med det. Nu är det så att själva plattan i mitten inte vill ligga still utan glider åt sidan, var likadant med förra tränset också.
Så nu letar jag efter ett träns som är lite "tjockare" i remmarna och sen smalare där plattan sitter så att den inte rör på sig. Har hittat några stycken men inte i rätt färg! Det ska vara i färgen New Market (el typ dark london).
Har hittat ett jättefint M&N träns, men hittar det bara i svart och brunt :(

Hjälp mig leta! Om ni inte redan vet något :)

Sv: Träns!

Det kan vara så att du har nackremmen till nosgrimman för lång!:idea: Korta upp den ett par hål så att du "drar isär" nosgrimman bättre, då glider inte plattan runt eftersom den kommer i spänn. (så var det med min!):)

Liknande trådar

Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 366
Utrustning Har en sexåring som jag har svårt att få att gå stilla i sin form, hon liksom söker sig nedåt, sen är det nästan som nåt hugger till i... 2 3
Svar
47
· Visningar
5 536
Senast: Blandrastik
·
Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 765
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Jag har ett trasigt sidepull (det där bruna som finns på Hööks). Jag vill göra om det till träns. Jag använder varken käkrem eller...
Svar
14
· Visningar
1 193
Senast: hier
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka