• Övr. Grenar
  • Trådstartare Trådstartare Wicestar
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 13
  • Visningar Visningar 4 629
W

Wicestar

jag har sett på galopptävlingar och de flesta har färgade träns vilket jag tycker är så läckert.. Frågan är, vad köper man dem??

Sv: träns

Låånht inlägg ang. detta : http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=803235

Är du i närheten av Täby Galopp så är Jeanette Drews pågång att börja sälja Nylonträns. Dessa kommer även att gå att beställa i valfria dubbla färger. Men försäljningen är inte riktigt i gång, även om det går att beställa...

Påpekar att bole har travträns ^^,

Ponnyprakt.com. feed n race mm

jag har sett på galopptävlingar och de flesta har färgade träns vilket jag tycker är så läckert.. Frågan är, vad köper man dem??
Mitt gröna kommer från Australien.
DSC00667.jpg-for-web-large.jpg

Så fin blev han.:love::d

Ponnyprakt har färgade jättesnygga träns, själv har jag ett rosa därifrån :)

Liknande trådar

Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 609
Senast: CaisaCax
·
Ridning Hejsan! Jag och min ponny tävlar fälttävlan där dressyren inte är vår starka gren, ponny ser inte meningen med att gå i form😅. Just nu...
Svar
2
· Visningar
581
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag undrar vilken storlek på träns islandshästar brukar ha. Jag har ett träns i storlek cob som min fjordhäst växte ur. Har full på...
Svar
5
· Visningar
349
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
923

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Bästa kloslipen?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka