• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Saga_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 263
  • Visningar Visningar 29 652
Sv: Träns...

Det är maaagiska spännen :D

(Kunde inte låta bli, det bara ville ut :crazy:)

*KL*
Ang. det där havanna färgade stübben tränset.. Kan man beställa det någonstans? :angel:

*KL*
Ang. det där havanna färgade stübben tränset.. Kan man beställa det någonstans? :angel:

Jag beställde mitt via Börjes, det är inget de har i sitt ordinarie sortiment men de tog hem det åt mig. Bättre pris än på Hööks oxå..... :angel:Har bara haft tränset nån månad men jag gillar det skarpt superhärlig kvalitet. Väl värt sitt pris! :love:

*KL*

Man kunde ju beställa det från H**ks förut men nu har de ju inte kvar det i sin kollektion. De tre som jag såg är nog de sista de har kvar. Om du aboslut vill ha det så ring till H**ks i Kungens kurva och fråga om man kan beställa det av de på något sätt. Telefonnr. står i katalogen.

Jag beställde mitt via Börjes, det är inget de har i sitt ordinarie sortiment men de tog hem det åt mig. Bättre pris än på Hööks oxå..... :angel:Har bara haft tränset nån månad men jag gillar det skarpt superhärlig kvalitet. Väl värt sitt pris! :love:

Jag älskar mitt också! Det är så j*vla bra kvalite, så himla mjukt. Mitt har mörknat vädigt mycket så det är mörkbrunt nu, mycket snyggare tycker jag!

Jag älskar mitt också! Det är så j*vla bra kvalite, så himla mjukt. Mitt har mörknat vädigt mycket så det är mörkbrunt nu, mycket snyggare tycker jag!

Mitt är svart så det kan inte bli så mkt mörkare. Däremot är det ju så himla mjukt och fint. Det enda jag inte gillar med det är tyglarna, tog en stolptygel i läder och de är lite för breda för min smak. Men som sagt tränset är helt underbart! :love: Tyglar är ju lätt att byta ut.

Mitt är svart så det kan inte bli så mkt mörkare. Däremot är det ju så himla mjukt och fint. Det enda jag inte gillar med det är tyglarna, tog en stolptygel i läder och de är lite för breda för min smak. Men som sagt tränset är helt underbart! :love: Tyglar är ju lätt att byta ut.

Jaså okej, jag valde gummityglar och de är faktisk ganska breda också. Men man vänjer sig. Däremot gillar jag inte riktigt att det är pistolhakar på tyglarna. Jag föredrar "riktiga" spännen på tyglarna, gärna tygelhakar.

Ingen som har ett blingat träns att visa? :love: eller tipsa om vart det finns att köpa. Men ej från h**ks.

ett GM Amadeus kanske ?
DFFE8B71.jpg

Draumur har ju ett blingat ullaredsträns, dock är kvalitén rätt kass så jag har tagit loss pannbandet och satt det på hans vanliga träns.
Nosgrimman andvänder jag ibland.

Ljusblått bling :love:
16519024.jpg

Hehe tack! :D
Det gör sig nog bättre i verkligheten än på bilden. Jag har fått dille på bling, allt ska vara blingat (eller luddat) :rofl:

Liknande trådar

Utrustning Jag letar efter en grimma likt denna på bilden. (Obs! Prisklass lägre/slit och släng) Dvs vanlig nylon + ändarna som fäster i ringarna...
Svar
16
· Visningar
900
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Hej! Hittade detta forum av ren slump så ber om ursäkt i förväg om jag inte riktigt hajar hur inlägg och sånt funkar... bear with me...
Svar
11
· Visningar
931
Övr. Katt Klösträdet i vardagsrummet är snart tio år gammalt och börjar bli ganska slitet. Nu kikar jag på ett nytt klösträd, men känner att jag...
Svar
10
· Visningar
399
Senast: LadySara
·
Utrustning Jag har aldrig ridit i något annat än klassiska säkerhetsstigbyglar med gummiband (jo, ett par plaststigbyglar av enklaste snitt utan... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 221
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka