Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bara älskar mitt mörkbruna Stübben träns.
![]()
Ja dom är verkligen så snygga, grymmt bra i lädret och diskret men stiligt. Det enda som kan vara lite störigt är når den där lilla pluppen där märket sitter, det som håller ihop de båda delarna glider ner på ena sidan där det inte finns någe stopp.![]()
Ja dom är verkligen så snygga, grymmt bra i lädret och diskret men stiligt. Det enda som kan vara lite störigt är når den där lilla pluppen där märket sitter, det som håller ihop de båda delarna glider ner på ena sidan där det inte finns någe stopp.
Fast jag tror inte vi har riktigt samma modell? Eller så har du bara en annan färg kanske det som luras lite![]()
Jag bara älskar mitt mörkbruna Stübben träns.
Och jag älskar mitt StübbentränsJag har dock tagit bort "plupparna" och så har jag stübbens släta lädertyglar istället för de hemska som följde med.
Min valack har det här, det älskar jag
![]()
/QUOTE]
Det där var väldigt stiligt. Är det handgjort?
Men jag tror att det är samma modell. Mitt är inte nyputsat på bilden så det är aningen ljust/rött.
Gillar oxå de smalare. Är det handgjort?Min valack har det här, det älskar jag
![]()
Jag har kikat lite på stübbentränsen...men de är ju ganska så dyra..men som ni nämner så är kvaliteten underbar och då kan det faktiskt vara värt det!
![]()
Knapplån
Jag älskar rundsydda träns, och hatar remontgrimmor.
En tränare tycker att vi ska ha vanligt "platt" träns istället för rundsytt då de ger mer stöd. Gör de verkligen de? Hur mycket skillnad kan de göra?
Sen så tycker hon att vi ska rida med remontgrimma då han fipplar lite med bettet, men jag gillar inte iden med att snöra ihop truten=/ Testade doch att rida med remont, men de vart ingen skillnad.
Kan någon reda ut det här åt mig?=)