Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har införskaffat ny sadel och måste ju ha nytt träns
Sadeln är en brun (tvåfärgad) Globus Clic. Någon som vet nåt snyggt
pullarträns för max 600 kr som matchar den?
Gärna martingal i samma märke också.
Du kan ju välja om du vill ha ett träns i den mörka färgen eller den ljusa. Kompisen har dressyrmodellen av sadeln och hon har i den mörkare nyansen. Funkar ju bra det med, även om det mest är den ljusa som syns.
Jo mörkt är nästan snyggast Den ljusa färgen är nästan lite för ljus. Men fräck är sadeln! Det är nog ganska lätt att hitta pullarträns i den mörka färgen. Har själv ett i stl full jag inte använder längre. Fast det har silverspännen, sadeln har väl mässing (om jag kommer ihåg kompisens sadel rätt)? Fast det spelar nog ingen roll om man inte är ett matchnings freak vill säga (som jag då)
Mm, och till en mörkbrun häst är det inte så jättesnyggt med ljusbrunt (säger
jag som har ljust träns för tillfället haha ).
Yes mässing är det. Jag tänkte bli matchningsfreak jag med nu iom
att "allt" ska köpas in nytt, då kan man lika bra satsa på allt lika
Jamen det är ju så roligt att matcha! Allt blir ju så fint. Letar du efter bra kvalitet eller nåt mittimellan? Börjes kanske har om man letar efter billigt, mitt pullar är nämligen därifrån (köpte på mässa) och det har hållt bara jag smörjer osv. Men kolla runt du på hemsidor så hittar du säkert något!
Visst är det
Jag har nog inte råd med ett riktigt bra träns så det får bli ett mittemellan. Tittade på
Börjes men tyckte inte där var nåt som föll mig i smaken. Men jag håller på och glor runt
lite varstans. Hittar väl nåt så småningom.
Hundavel & Ras
Hej! Endel kanske vet att jag har några favorit raser redan som jag nog skulle välja om jag skulle skaffa en egen hund. Men jag tänkte...
Hundträning
Det får bli en tråd till på en gång. Vi roar oss alltså med lydnadsmoment utan tävlingsambitioner. Den svåraste nöten är apport. Det som...