Tränshjälp!

DeCloe

Trådstartare
Nu har jag letat efter träns i en halv evighet känns det som och behöver lite hjälp...
Har ett fullblod med rätt litet och nätt huvud så under väldigt breda remmar så syns hon knappt :crazy:
Jag gillar inte massa "krafs" som strass o.s.v.
Det får heller inte vara med vita "dekorsömmar" eller med vitt foder
Det ska vara svart och gärna rundsytt.
Helst med remont men engelsk nosgrimma är också ok.
Ska användas på dressyrträningar/tävlingar.
Får kosta max 1000 kronor. Kom med förslag!

Sv: Tränshjälp!

Du har säkert redan kollat på detta träns, men Hööks har ett GM träns som e rundsytt för 679kr. Vet inte hur de är i storlekarna men finns i cob och full i alla fall. Ganska enkelt och snyggt.
Lycka till!:)

Du har säkert redan kollat på detta träns, men Hööks har ett GM träns som e rundsytt för 679kr. Vet inte hur de är i storlekarna men finns i cob och full i alla fall. Ganska enkelt och snyggt.
Lycka till!:)

Japp har kikat på det, ska ha det i åtanke.
Men har lite halvtaskiga erfarenheter av grejer från Hööks..
Nån mer som har nåt tips?

*puttar lite*

En bild på min häst om det kan vara nån hjälp:

4235318.jpg

Nån som har nåt mer förslag??

KIanske inte är till mycket hjälp men jag vet att Jacson har gjort ett helt rundsytt. Endast "platta" remmar för nos och nacke. Finns kanske någon sida på nätet och återförsäljare som kan beställa hem isf. Jag är lat så jag orkade inte leta upp någon bild :D

Liknande trådar

Dressyr Nu MÅSTE jag köpa ett nytt kandar till hästen, har från början tänkt mig ett rundsytt men hittar inga jag gillar, eller ja ett OS men...
Svar
19
· Visningar
2 957
Senast: Minnaa
·
  • Låst
Dressyr Jag ska köpa ett kandar snart och funderar på vad jag ska ha m.m. Det ska vara rödbrunt eftersom sadeln är det och inte kosta mer än...
Svar
3
· Visningar
890
Senast: break_a_leg
·
Dressyr Jag funderar på att få en nosgrimma specialuppsydd, då jag inte tycker att jag hittar en lös nosgrimma som är som jag vill ha den (lagom...
Svar
7
· Visningar
2 179
Senast: Centaur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka