Transport av häst..

K

Kipper

Någon som vet hur mycket det kostar att få sin häst transporterad från malmö - stockholm?
Ska flytta till Stockholm och det enklaste är nog att få hästen transporterad dit, drygt att ligga och köra med vanlig transport.

Sv: Transport av häst..

Tror det är lättare att du ringer något av transportföretagen (titta i t ex Ridsport) än att få en massa gissningar på nätet. Det kan dessutom skilja en hel del mellan de olika företagen.

Min gissning är mellan 2000-3000 kr, men det är en gissning.

Sv: Transport av häst..

Jag tog en häst från Stockholm till småland åp det kostade Svart 1500:-

hade nog kostat ca 2000:- nånting vitt

Sen tog jag en häst från Piteå till Småland och det kostade 3800:-+ Moms
så räkna kanske på 3000 i alla fall.

Liknande trådar

Utrustning Hej! Någon som har koll på företag man skulle kunna anlita för att köra en häst från stockholmstrakten till Nederläderna? (Eindhoven)...
Svar
3
· Visningar
263
Senast: Rosett
·
Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
3 052
Senast: Mia_R
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 341
Hästmänniskan Jag har ett dilemma som jag kanske kan bli klokare av med hjälp av er. Drömmen är en egen liten gård med välplanerad lösdrift. För att... 2
Svar
30
· Visningar
3 011
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI