Transport HJÄLP!!!

Sv: Transport HJÄLP!!!

Jag behöver egentligen inte få dra mer för att hon vill gärna stå brett, gärna helt utan mellanvägg har jag förstått.
Glöm bara inte att mellanväggen också har en annan viktig funktion (lastsäkring) än att bara hålla isär två hästar. (Skulle man låta hästens vilja styra hela situationen tror jag att de flesta hästar skulle välja att inte åka transport alls... ;) )

Sv: Transport HJÄLP!!!

Jag har räknat fram och tillbaka med goda marginaler och kommit fram till att med rätt släp så ska det fungera :) Sen i nio fall av tio kommer bara en häst att åka.

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
415
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
651
Senast: cowgirl81
·
Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 222
Hästvård Hej! Jag har tänkt ta upp ridningen igen efter flera flera års uppehåll men känner att jag kommit av mig väldigt mycket vad gäller både...
Svar
9
· Visningar
992
Senast: skiesabove
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka