• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Timpa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 830
T

Timpa

Måste köpa ett nytt transport täcke då det fleece täcket jag har inte matchar skydden :angel: Nu undrar jag, vad ska jag köpa för material att använda under sommaren? Fleece blir väl lite varmt? Eller? Inbillar mig att man bör ha något över hästen under transport p.g.a. drag. Eller är jag bara paranoid? Vad tycker ni? Och var finns det billigare men ändå snygga täcken?

:bump:

Sv: Transport

Jag brukar använda "våffeltäcke" på sommaren pga. skaderisk och kaaanske lite pga. drag. Men om det är sisådär, 30 grader och strålande sol är iaf mina hästar nakna även i transporten.

Sv: Transport

brukar ha hansbo combi täcke mest iaf de skulle komma flugor och krypa på honom,han kan ju inte vifta bort dom så bra i släpen

Liknande trådar

R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 009
Senast: ako
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 529
Fritid Vilken djungel. Undrar om någon kanske har tips? Blir inte många tältnätter per år men är dags att köpa nytt. Vi är 2-3 vuxna. Tältar... 2
Svar
24
· Visningar
1 059
Senast: Zpunk
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är... 2
Svar
39
· Visningar
4 245
Senast: cewe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka