Transportåkning i ca 8 timmar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare jump_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 22
  • Visningar Visningar 1 548
Sv: Transportåkning i ca 8 timmar

tycker som de sista att den bör åka naken om h*n ska åka stor lastbil! Hästarna står bra där och brukar inte trampa rundor som i en vanlig transport. Risken är större att dom blir oroliga för att det blir varmt med lindor/transportskydd och liknande! Om du tvunget vill ha något på benen hade jag valt lindor som inte har lika stor tendens till att kasa som transportskydd!

Sv: Transportåkning i ca 8 timmar

_Runaway_ skrev:
Hur skulle en fläta skydda från att svansen skavs av?

Inte ett skit :smirk: Mina hästar skaver inte svansen. Flätar bara för att den inte ska bli skitig.

Liknande trådar

Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 445
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Tjo, lurar på att införskaffa ett BoT täcke till iaf ena hästen. Hos förra ägarn så gick han typ ständigt med nättäcket. Va allmänt mer...
Svar
0
· Visningar
202
Senast: Shixle
·
Utrustning Hej, nån som vet av nått märke/modell på flughuva m. öron som har utbuktningen längre ner på huvudet? Hästen fick ta andra pållens...
Svar
2
· Visningar
292
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna... 2
Svar
23
· Visningar
2 645
Senast: Stergo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka