Transportbur

Ilovecoffee

Trådstartare
Nyligen såg jag en transportbur som man kunde dra som en vanlig resväska på hjul. Min hund är liten och jag reser en del så jag blev sugen på en sån transportbur. Finns det något man bör tänka på vid köpet? Jag har aldrig sett en sån bur i min vanliga butik så det blir väl att leta på nätet.

Det finns även små vagnar av canvas, ser ut som en liten sittvagn till barn och om man öppnar upp så är det nät på ett par sidor.
Ryggsäck avsedd att bära hund i finns också.
Kolla även runt på blocket och tradera, ibland finns det till salu som knappt är använt alls. Det är där jag har sett dessa alternativ. Brukar du ställa ut din hund kan du även kolla hos de försäljare som brukar finnas där.

Liknande trådar

Övr. Hund Försöker slippa ett bilbyte och ändå få in tre hundar, så kikar på lite olika lösningar. För det första ska en ny takbox inhandlas...
Svar
17
· Visningar
1 109
Senast: BornAgain
·
Övr. Hund Jag planerar att adoptera/köpa en husky, inte imon utan om två år eller så när jag har hus och inte bor i lgh. Vi är fullt påläst på vad... 2 3
Svar
56
· Visningar
5 752
Senast: lilstar
·
Hundavel & Ras Jag vill bara säga att jag idag såg den vackraste hund jag nånsin sett (förutom min egen, då...). Ägaren parkerade sin jobb-skåpbil... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 038
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 474
Senast: Capybara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka