Transporter...

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare MaLu
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 5
  • Visningar Visningar 1 663
M

MaLu

Sitter här med transportköpar tankar och funderar. Skulle ju gärna vilja ha ett eget släp men det tar nog ett tag innan det finns pengar till det.

Aldrig för tidigt att börja titta sig omkring tycker jag så jag börjar med en gång :D

Eftersom vi alltid bara kommer köra en häst åt gången så har jag funderat lite på enhäst transporter men det finns ju inte så många sånna. Någon som har förslag? Visa gärna hemsida där jag kan kolla :)

malu

Hm sök på star trailer, brenderup, värmlandsvagnen, dalavagnen, ume släp, kylingekärran....
Så kanske du hittar ngt som passar. Vad jag vet annonseras det även en del släp på annonssidorna här på buke, eller kan du kolla i tidningen ridsport, där finns massa släp-annonser.

Tackar tackar! :bow: De där länkarna kommer vi nog ha nytta av i framtiden :)

malu

Liknande trådar

Utrustning Jag skulle så gärna vilja ha ett eget hästsläp. Problemet har varit att jag bara har B-kort och ingen bil som kan dra. Nu står jag dock... 2
Svar
20
· Visningar
1 077
Senast: tara
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
665
Senast: cowgirl81
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
5 077
Senast: ildiko
·
Hästmänniskan Min situation: Jag börjar tänka mer och mer på att skaffa en till häst, det började som ett "skämt" att jag kanske ska köpa en kompis... 2 3
Svar
48
· Visningar
4 092

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka