Transportskydd Hööks?

niardasp

Trådstartare
Dom där höga svarta transportskydden som dom rear på Hööks för 199 kronor, är dom ngt att ha?
Någon som har såna?

Tja, dom ser ju MJUKA ut, inuti :D :)
Ser noppriga ut på utsidan. Inte mycket till skydd? :crazy:

Tja, dom ser ju MJUKA ut, inuti :D :)
Ser noppriga ut på utsidan. Inte mycket till skydd? :crazy:

De är det inte. Utsidan är i nylon eller något liknande och insidan är teddyfodrad. De är rätt tunna så hästarna blir inte varma i dem. Det är bra passform på dem och man kan ändra det rätt mycket tack vare att de har många knäppen. Sen är de rätt smala så hästen bör inte ha så grova ben..

Studerade ditt svar igen. :crazy:
Dom är INTE mjuka och dom ÄR tunna?
Då är det ju inte mycket till skydd.

Men alltså, de är mjuka, men inte supermjuka. De är stabila eller vad man ska säga. Och ganska tunna ja. Men du kan ju inte jämföra kvaliteten med ett par bucas tex.

De är inte så jättemycket tunnare än bucas iallafall, inte de jag sett. Vill man ha tjocka skydd ska man nog leta efter något annat. Det är ju inte direkt jättebra kvalitet på dom, men som sagt är det ju billiga.

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya ridbyxor men har inte längre någon koll på vad som är bra märken eller vilken typ som är bäst. Jag provade ett... 2 3
Svar
52
· Visningar
2 323
Senast: Silje
·
Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
535
Utrustning Mitt gammelsto får väldigt svullna bakben när hon står inne över natten. Jag lindar med vanliga stallbandage men skulle gärna ha något...
Svar
16
· Visningar
941
Senast: Svartkatt
·
Utrustning Hej! Jag ska införskaffa mig en ny transport och behöver råd på vilken jag ska söka efter. En totalvikt på max 1500kg, en lastvikt så...
Svar
4
· Visningar
282
Senast: Emuliiaa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka