Transportskydd - Vilka?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Bellson_
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 31
  • Visningar Visningar 1 936
Sv: Transportskydd - Vilka?

Vi har Bucas höga skydd...
Köpte de på Grangården för halva priset eftersom det kom in nya precis likadana men i annan färg.. :love:

Kan verkligen rekomendera dem och känner många andra som har likadana och är jätte näjda med sina.

Jag har ett set som jag köpt på Hööks. Equi Gard. Köpte dem billigt när en ny butik öppnade, men de hade varit värda varenda krona ändå. Faktiskt en utav få riktigt bra grejer jag köpt på Hööks.

Är det INGEN som känner till Källquists Horsesaver höga transportskydd????

erfarenheter?:crazy:

Frågade en vän. Hon säger ordet budget om dom :smirk: antar hon menar att de inte är det bästa :)

jaha - ok - tack för att du kollade upp! :angel:

Fick tydligare svar: Priset är ok om man ska ha ett par skydd som inte används allt för ofta eller för längre resor.
Hon säger att ska man ha ett par bra som håller och man åker mkt och träanr och tävlar säger hon Mark Todd, Pessoa eller även Shires :)

760103.JPG

Dom här från hansbo, kostade ca. 500:- nya och är verklugen super!! :love: :love: :love: :love: :love:

*kl*

Har ett par jacson ngra år gamla. Kostade precis under 500 lappen och de sitter mkt bättre än både de bucas o horseware som jag testat. Jag som eg inte tycker om "lågprismärken" :crazy:

Psst.. kolla in den andra transportskyddstråden, det står där.

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
429
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har idag en Cheval liberte 2002XL som jag köpte billigt och tänkte fixa till. Nu har flera saker fått mig att inse att jag kör den... 2 3
Svar
49
· Visningar
3 312
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 007
Senast: ako
·
Hästvård Hej! Vi har ett sto som precis blev 16 år gammal. Varmblodstravare. Hon har sedan 6 veckor nu haft besvär med flytningar från vulva...
Svar
8
· Visningar
739

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka