Transportskydd

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare LiselotteA
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 19
  • Visningar Visningar 1 369
L

LiselotteA

Snälla hjälp mig!!!!!

Har suttit nu hela kvällen och surfat runt men inte hittat någonting som jag gillar ännu.

Jag är ute efter ett par marinblåa transportskydd. Prisklass spelar ingen roll så länge de är snygga och inte allt för höga.

Har ni några supertips!

Gärna med ett matchande täcke i fleece.

Hittelön ( i form av evig tacksamhet och en stor blöt puss ) utdelas till vinnande tips!

Sv: Transportskydd

Har Mark Todd (eller ja, de är dock svarta, men finns i blått), helt underbara! Har blåa HorseGuard, men Mark Todd är mer styva och lättare att handskas med.

har både Mark Todd och KL. tycker bäst om Mark Todd skydden. Mycket stabilare!

Jag har H-zone (nästan s'äker på att de heter så) inte sett några i sverige men finns i England!

Dom är rätt lika Mark Todd skydden, men marinblå:p å något billigare!

Ganska styva och väldigt bra kardborreband! Dom är dock höga (ungefär som Mark Todd) men finns i cob storlek med!

Mark Todd finns också i cob.

Min åker än så länge oskott men till våren blir det skor = transportskydd.

Vill också ha blå skydd och matchande täcke (så man kan brodera). Men har lite ågren :) Gillar bucas men hittar typ bara svarta.

Jag har Horseware rhino travel boots. Gillar dom bäst framför alla andra. Snygg marinblå färg täcker bra men är inte så förbannat klumpiga som många skydd är. Priset ligger väl på 650 kr tror jag. Finns i ponny,cob och full

enda nackdelen med mina marktodd är att de är så sjukt höga.
men min häst har vant sig nu.

Lägger min röst på Pessoa! Har provat lite andra skydd, men de känns så himla stela...:crazy:
Så jag gick helt sonika och köpte ett par nya Pessoa!:D

Jag har Horseware rhino travel boots. Gillar dom bäst framför alla andra. Snygg marinblå färg täcker bra men är inte så förbannat klumpiga som många skydd är. Priset ligger väl på 650 kr tror jag. Finns i ponny,cob och full

Jätte bra och hållbara!!!!

mark Todd har riktigt snygga, och Glen Gordon också.

Hi hi hi.. okej rå! Men i alla fall.. Glen Gordon gillade jag, men jag tyckte de såg aningen för höga ut..

Mark Todd var jag nära på att beställa, men jag är inte övertygad ännu...

Men tack för dina förslag, jag ska ha dom i åtanke!

Tack alla!

Jag får helt enkelt återkomma vem som vinner den blöta pussen, och den eviga tacksamheten..

Ska surfa runt lite idag igen, men än så länge så lutar det nog åt Mark Todd eller Pessoa.

Tack alla bukefalister för er tid och hjälp! Ni är perfa att ha som smakråd i knepiga i-lansproblem! :)

Dom är superbra!

Halvt knapplån

Jag röstar på horseware precis som många andra ! Om man vill så kan man matcha med ett horseware cooler också :)

Liknande trådar

Hästhantering Hej, jag har en 17 årig travare (vet ej om det spelar roll eller ej) som jag börjar tappa tålamodet med. När jag fick honom för tre...
Svar
11
· Visningar
1 790
Senast: Pathmaker
·
L
Hästmänniskan jag vet inte riktigt vad jag skag göra...jag rider en häst som jag tycker om väldigt mycket, och jag tror han tycker om mig också :)... 2 3
Svar
41
· Visningar
6 721
Senast: Em3li3
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • GVFÖ 2025
  • Eurovision 2025

Hund, Katt, Andra Djur