JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Ellda gick visst sönder
Annars kan hon vara så här söt
Sv: Trasig kattunge
Ruskigt söt
Både hel och trasig
Åhh, bäbismage!
åh...den kattnappar jag tror jag!
Gud, vad söt!!
Fast hon liknar Husalfen Dobby nåt enormt på första bilden!!
Haha ja det gör hon! Fast hon har en väldigt ond blick tycker jag
Övr. Katt
En familj hittade en kattunge högst upp på Ölandsbron. Det sägs att den gått dit själv men det kan den väl inte ha gjort? Hur många...
Övr. Katt
Jag har två kastrerade honkatter som jag köpte på katthem för länge sedan. De börjar bli gamla och har inte längre så mycket jaktlust...
Övr. Katt
Hej!
Det har dykt upp en kattmamma med 4 kattungar hos min granne. Han vill inte ha dom där så jag har gjort i ordning ett litet hörn...
Övr. Katt
För några veckor sedan gick en av mina katter bort. Han var 15 år och hade börjat tackla av sedan en tid tillbaka, i början av januari...
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Ja faktiskt nästan identiska jag trodde det var en sån innan jag läste texten.
Nota
19 minuter sedan
Svar: 1 871
Visningar: 182 549
Hund
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Biologisk krigsföring från min hund ikväll. Jag är totalt förstörd av pollenallergi och han ska bestämt kissa under ALLA träd jag inte...
geting
Idag kl 00:08
Svar: 1 352
Visningar: 82 409
Hund
Tar jag rätt beslut att avliva?
Hundhälsa Fy vad jag lider med dig. Sådant fruktansvärt och jobbigt beslut att ta. Får sälla mig till övriga och säga att du gör rätt som tänker...
fio
Idag kl 00:06
Svar: 19
Visningar: 1 100
Hund