Bukefalos 25 år!

Trasigt täcke=(

R

rabbe

Jag köpte ett nytt täcke te min pålle å andra dan han hade det på sej så gick det sönde=(
Hur lagar man det så det inte regnar igenom det....
För hållet är på ryggen=( :crazy:

F

furreburre

om mitt täcke går sönder brukar jag lämna in det på lagning. Hör efter med din lokala ridsportaffär om de vet någon som sysslar med detta. Kostar inte så mycket och man vet att resultatet blir bra!

Hälsningar/ Lotta som har tummen mitt i handen när det gäller att laga täcken... :banana:

Det beror lite på hålets storlek...Ibland kör jag med textillim och tyg. Det senaste täcket som gick sönder lämnade jag in på tvätt och lagning, blev jättebra!!

Liknande trådar

Hästhantering Hej Står inackorderad och det har varit en del flyttar sista året så min häst har stått med lite olika hästar. Tyvärr bits hans täcken...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 161
Utrustning Har skrivit lite under dressyrsnack men eftersom det verkar bli en liten följetång så startar jag en ny tråd istället. Dom trådar som...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
17 424
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
31
· Visningar
4 578
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det är NU jag ska passa på att njuta extra mycket! Jag har alltid hävdat att tiden efter man har sagt upp sig och innan man börjat på...
Svar
0
· Visningar
325

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Skelettskada/förändring i bog
  • Valp 2021 - del 2

Hästrelaterat

• Födda 2016
  • Tips på strö under halm