L
LillCeline
Sv: Travavel
Men hon är inte Reggad..Hon blev aldrig det för hon var för klen sa dom till mig..
Men hon är inte Reggad..Hon blev aldrig det för hon var för klen sa dom till mig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
via skrev:På vilket vis anser du att franska hästar ska tränas, till skillnad från amerikanska? *nyfiken*
indyhope skrev:Jag tror Solros menar att franska hästar ibland har lite krångligare aktion och att det kan vara svårare att balansera dem för att få dem att funka. Rätta mig om jag har fel, Solros.![]()
giffan skrev:Hon va stark att köra, vill inte säga het, men hon tog i rätt bra.
Lite halv rund aktion. Stor gång.
Skulle tro att hon är 165 cm, hon är iaf inte under det. Smäcker fin häst, lite fullblodsliknande.
Tycker inte att hon har några exteriöra avvikelser, skulle vara att hon är lite bred i sitt framställ.
Hennes starkaste sida är nog att hon kunde springa hur länge som helst, utan att bli trött. Tyvärr fick hon inte chansen att visa det p.g.a skada. Sissta starten hon gjorde så skulle hon ha vunnit loppet trots tre galopper. Det är svårt att säga något om svagaste sidan, då hon är relativt oprövad.
Hon är en känslig trevlig häst, men inte vass.
Vet inte vad jag ska skriva mera om henne...
Hingsten bör inte vara allt för dyr. Max 25000
Har själv idé om vad jag vill betäcka med, men det kan vara kul att höra vad andra tycker.
Venezuelas skrev:*kl*
Är det någon som känner till Nuclear Kosmos avkommor?
Lazio skrev:Vilken fin!![]()
solros skrev:Rydens Opal är inte godkänd och har inga egna prestationer men han kommer ur en stark moderstam. Det finns ingen hingst e.Quick Pay som varit direkt lyckad som avelshingst.
Jag har sett honom på nära håll. Fick intrycket att han är rätt liten, runt 155 cm. Hans egna karriär blev stoppad av en skada men han var inte i samma klass som sin helbror Pay Nibs.