Travbilder!

J

JeViVa

Halloj!
Är det ngn som vet hur/var man kan få fram "gamla" travbilder?Har en fd travare som jag skulle vilja se/ha bilder på när han sprang på banan.
Hästen heter Lord Jackon och sprang mellan :961028-030815.
Ser fram emot svar.//J :)
 
Sv: Travbilder!

slå upp han på travsport.se och kolla vart och när han har segrat (om han gjort det) vänd dig till den aktuella banan och fråga vem som tar segerbilder där. dom brukar spara korten i ett arkiv i typ 20 år tror jag... lycka till!!
 
Sv: Travbilder!

Tack för ditt svar.Jodå,han har vunnit 16 ggr i sitt liv iaf :)
 
Sv: Travbilder!

Gäller det premielopp också?? För mig som har en talanglös häst som bara gått premie :crazy: (numer exelent ridhäst iofs :love: )
 
Sv: Travbilder!

hejsan. Lord jackon? en brun sak?:D kan inte finnas många travare som heter samma sak? tror mina svärföreldrar har han nu? Mvh Mathilda
 
Sv: Travbilder!

han är så svensk som han kan bli. men ja kan inget o travare. tror han är runt 17 år:D å ja hittade res åp han på den där ravsidabn som är länkad här:D
 
Sv: Travbilder!

han är så svensk som han kan bli. men ja kan inget o travare. tror han är runt 17 år:D å ja hittade res åp han på den där ravsidabn som är länkad här:D

Jag vet han tränades på min bana när han var aktiv och var faktiskt med i montékursen när jag tog kompletterade min licens.
 
Sv: Travbilder!

jasså. gud va roligt. har han gått monté? hah det kunde ja nästan arna? du vet inte om det finns bilder eller något annat på han från någon tävling eller något? skulle vara så sjukt kul å se. för som sagt nu har han ett jätte bra liv på landet. lite halv tjock och måt toppen. men skulle vara skoj å se hur han såg ut när han va aktiv:D
 

Liknande trådar

Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 813
Senast: nullo-modo
·
  • Artikel
Dagbok Lägenheten är helt kaos. Så till helgen ska jag röja lite vilket jag måste för jag ska få hit en diskmaskin som jag insåg jag nog måste...
Svar
2
· Visningar
699
Senast: astronaut
·
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
11
· Visningar
550
Senast: Palermo
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 543
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp