Tre föl dödade på en vecka

Sv: Tre föl dödade på en vecka

Fy 17!!!!!!!! Hur kan det finnas så hemska människor??????????? Och varför bryr sig inte polisen.....?

Fy vad hemskt!! Snart vågar man ju knappt lämna sin häst i hagen utan uppsyn.. Usch säger jag bara!!!

fruktansvärt! blir riktigt chockad av hur rå man kan vara

Fy, man mår helt illa. Vad finns det för sinnessjuka människor egentligen??? :eek: Ge sig på oskyldiga djur! Polisen borde verkligen ta det på allvar för de som dödar djur på ett så rått sätt lär inte tveka länge på människor.
Stackars ägarinnan och hästarna, jag hade brutit ihop totalt om det hänt mig. Hade gått ut med spett för att ta mördaren själv :mad:

Det är ju helt... Sinnessjukt:eek::eek:
Vem fan får för sig att ha ihjäl föl? Och att spetsa ett med en träpinne? :crazy: Vidrigt..

(Tyckte det lät lite dumt i artikeln dock, att hon stallade upp alla hästar hon kunde men det dyrbaraste lät hon gå ute.. Det låter ju inte så vettigt.)

Det är nog inte så att polisen skiter i det, men finns det inga ledtrådar alls och inga vittnen är det jättesvårt att bedriva en utredning tyvärr. Finns så mkt fruktansvärda monster där ute i världen :(

:eek::eek::eek:
Tipsa ägaren om att köpa en flock knölgäss. De skriker jättehögt och anfaller om det kommer en inkräktare. Jag tänker nog snart göra det och ha dom ihop med hästarna såsom verkligehten ser ut.

Man blir ju illamående för mindre... :crazy:

Som tur är så har vi alla hagar i direkt anslutning till gården förutom sommarhagen lite längre bort. Den ser vi dock härifrån så man märker direkt om det skulle vara oroligheter. Äckliga människor.

Helt sjukt, vilka människor det finns :devil: Stackars föl, var nog en riktigt hemsk död :cry:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Hästnyheter För drygt en vecka sedan hittades en häst död i en hage. Hästen misstänktes först vara skjuten. Polisen har nu lagt ner förundersökningen.
Svar
12
· Visningar
1 347
Senast: Grazing
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Ponnyn försvann ur hagen och var på rymmen i flera dagar. När den till slut hittades låg den död under ett träd i närheten av hemmet...
Svar
0
· Visningar
493
Senast: Gunnar
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Snart kommer de - alla härliga föl som uppfödarna gått och väntat på ända sedan de planerades för lite mer än ett år sedan. Ridsport har...
Svar
0
· Visningar
330
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Den nya veterinärserien I djurens tjänst har premiär på tv ikväll. I första avsnittet får vi träffa ett föl som blivit dödligt sjuk...
Svar
0
· Visningar
624
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka