Treadstone velour-fleece

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Felway
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 1 033
F

Felway

Letar efter någonstans där man kan köpa Treadstones velour-fleece med helhals. Någon som vet vilket täcke jag menar?!
Kan inte hitta det att köpa, men har sett det IRL :love:
Så kom igen, nu! Någon måste ju ha ett :bump:

"Vanlig" butik i Sthlm-trakten, eller nätbutik...

Sv: Treadstone velour-fleece

Men kom igen nu :bump: :angel:
Har ingen detta täcke? :confused:

*Puttar*

Är det möjligt att INGEN har detta täcke?! Jag tror det kallas velour-fleece (ser lite ut som sammet), alltså materialet som täcket är i.

Mkt. tacksam för svar! :bow:

Är det fleecetäcken som är tjockare än normala täcken med sammetsliknande yta du menar?

Om kan jag tipsa om ett inte samma märke, men lovar kanonsnyggt.
Har just fått hem 1 svart med hals och 1 svartblått utan hals JÄTTENÖJD.

Kikade på dem vid arboga hingstvisning hade inga pengar då men beställde och fick dem i veckan.
länk kommer här http://hem.bredband.net/denemt/
hälsn S

Ja, precis det jag menar! Rätt tjockt sammetsliknande, det kanske kallas minkfleece också? Vet bara att tjejen som hade ett sa att det var velour-fleece. Glömde att fråga henne vart hon köpt det, klantigt...

Kikade på hemsidan, och "minkfleecen" såg ju rätt fin ut! Men jag skulle vilja ha ännu lite högre hals, och så var det en sån fin passpoal på Treadstone-täcket... :p

Ingen mer som har någon idé vart det finns?

Aha du såg mitt svar skickade via pm om du inte skulle kika här...
Bandet på det med hals går i vinrött med guldinslag syns inte på bilden. Men är "skitsnyggt"
På det utan hals är det band av "gardintyp" snott band om du förstår?
Färg blått och guldgult
hälsn S

Såg ditt PM först nu.... =)
Det låter ju snyggt i alla fall! Jag tror jag försår vad du menar, typ rep-liknande band... Haha, usel på att förklara!

vet att Sjöhagen wear säljer deras ridbyxor, det borde ju gå o fråga dem om de kan ta hem ett täcke åt dog.
Gå in o kolla på dreas hemsida www.sjohagen.com du kan ju ringa lr maila till dem.

Liknande trådar

Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 449
Hästmänniskan Hej! Vill nog egentligen mest skriva av mig, det känns tungt och jobbigt och vet inte hur jag ska tänka. Jag har haft egen häst...
Svar
16
· Visningar
2 478
Senast: Edla
·
Hundträning Något luddig trådstart kanske men jag har ett problem med att min ena hund har gjort utfall mot barn i koppel. Med utfall menar jag att... 2
Svar
38
· Visningar
5 929
Senast: Liran
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Himlen är stjärnklar, det har blivit februari. Snart är det vår. Som så oändligt många gånger förut är det dags att släppa in hästarna... 2
Svar
24
· Visningar
3 311
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka