tredelat bett i mässing med fasta ringar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Snurran
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 7
  • Visningar Visningar 1 013
S

Snurran

Har letat runt lite men inte hittat nått, vill ju att det ska matcha tränsets mässingspännen :d

Sv: tredelat bett i mässing med fasta ringar

någon som vet vem som säljer sprengler i östergötland??
och så måste det ju finnas i 10,5 med

Det är svårt att hitta! Letade som en tok på Globen men hittade inget, så jag får rida med mina lösa, dumma bettringar ändå.
Globus vill inte ha exakt sånt som jag vill ha, d.v.s. tredelat med droppe och små fasta ringar i mässing. I 13,5, hur svårt är det?
Jag köper ett sprenger istället, det har han gått på förrut o trivts på.

Gah, att jag inte minns vad det var för märke. Men Odal här hade ett EXAKT sådant som efterfrågas här. TRedelat, mässingsfärgat (vet inte om det var just mässing dock), droppe i mitten, små, nätta fasta ringar. De har haft ett 11.5 cm i all evighet nu, kostar 355 kr. Sist jag såg det var det på rea på 50%. Ingen aning om det finns kvar, men gör det det ska jag kolla vad det är för tillverkare.

Freja_ skrev:
Jo men det är inte i mässing utan gulmetall...:D
kanske inte spelar nån roll om anledningen till att det ska vara mässing är att det ska matcha spännena på tränset :smirk:

Liknande trådar

Utrustning Min ponny är en MAXAD C ponny som är väldigt pigg men extremt känslig. Jag håller på att försöka se över hans bett då han har väldigt...
Svar
7
· Visningar
492
Utrustning Hej! Överväger att köpa ett nytt bett till min ena. Använder ett vanligt tränsbett med fasta ringar idag men vill ha ett som är något...
Svar
15
· Visningar
1 234
Senast: dukie
·
Kläder & Bli fin Jag är dels lite trött på förlovningsringen jag har, och ska dessutom förhoppningsvis gifta mig snart, så det börjar bli dags att leta...
Svar
9
· Visningar
687
Kläder & Bli fin Vi gjorde misstaget att köpa en förlovningsring som bara var guldpläterad så den är rejält avskavd redan efter 1,5 år så vi funderar på...
Svar
18
· Visningar
1 426
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Spindeltråden (utbruten från Vad gör vi CXIII)
  • Fjärilar!

Hästrelaterat

Tillbaka