Tretorn Falsterbo.

bambi82

Trådstartare
Gillade inte tretornstövlarna först men köpte tillslut ett par advanced...Tog bara ett par veckor så var det mina absoluta favoriter :love:

Använder nästan aldrig mina läderstövlar längre.Köpte senare även ett par comfort, men de gillar jag inte lika mkt då jag tycker passformen på advanced blir mkt bättre eftersom de har snörning.

Har nu börjat kika på Falsterbo....vill ha... men behöver hjälp till att motivera mig att slänga ut så mkt pengar på ett par stövlar. Är de lika sköna som advanced modellen?

Sv: Tretorn Falsterbo.

Dom är skönare men min dragkedja är jätteseg, fastnar i läderbiten som är till för att skydda så man inte nyper sig i benet. Dom sjunker rätt mycket också.

okej, men annars är du nöjd med kvalitén och så? Hur länge har du haft dem?

Jag har Tretorn Falsterbo (lång historia, men jag fick stövlarna direkt från Tretorn) och är jättenöjd med dem! Tidigare ägt Advance, men Falsterbo mycket bättre! Jättesköna i foten och inte haft problem med varken knappar eller dragkedja, något det tog Advancestövlarna en vecka att få. Dock är de ju för korta, men det är alla stövlar och man kan ju inte byta till de högre när man fått dem :)

Om du gillar Tretorn tycker jag absolut att du allafall ska prova dem! :love:

det finns ju ett läderskydd på insidan av dragkedjan som brukar fastna för mig.. annars är dom hela:)

Med tanke på priset hade det nästan varit skandal annars. Jag köpte ett par Bocaj istället även om jag varit nöjd med mina Advanced.

Beställde Falsterbo förra veckan, så hoppas de kommer hem snart....

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
27 572
Senast: alazzi
·
Utrustning Hejsan Saken är den att jag har ett par tretorn falsterbo som jag verkligen tycker är SÅ snygga, men dom är tyvärr väldigt trånga för...
Svar
1
· Visningar
693
Senast: Skuggvarg
·
Äldre Det börjar bli dags för vårstädning, och efter en titt i alla utrymmen blir jag mer eller mindre gråtfärdig innan jag ens börjat... 2 3
Svar
47
· Visningar
4 058
Senast: hastflicka
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag är ganska engagerad i miljöfrågor och tycker att det är oerhört viktigt att värna om miljön. Jag tycker också att det är helt hål i...
Svar
0
· Visningar
477
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka