Tretorn stövlarna ej tillåtna att tävla med??

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Quinoa
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 1 238
Q

Quinoa

Har ng hört att de inte är tillåtet att tävla med dem för de har för liten klack???

Skulle köpt ett par ihelgen men en mamma sa att de inte var OK för klacken är för låg??
Eller är det bara ridskole tjafs??

QQ

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Tretorn stövlarna ej tillåtna att tävla med??

Klart de är godkända, annars hade de ju inte saluförts eftersom det är ett krav. De användes på OS, så det är lugnt att använda dem.

Prcis... såg bayard använda dem på nån tävling också... borde ju vara ok!

Såklart det är godkännt att tävla med dem. Det är ju hur många som helst som har dom.

Din mamma tycker att dom är för dyra och vill ha något att skylla på :p

Men seriöst: Har ni någonsin sett hur hög klacken bör vara. Står inget i TR iallafall!

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
4 000
Senast: Lhas
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då... 2
Svar
23
· Visningar
6 090
Senast: Nepenthe
·
Ekonomi & Juridik Hej! Någon som var lite koll på hur jag kan gå tillväga i min situation. Långt inlägg men tyvärr nödvändigt för att förklara hela... 2 3
Svar
57
· Visningar
12 003
Samhälle Min mamma älskar att sticka! Hon är pensionär och har mycket fritid, hon sträcker åt mig och sonen ett par raggsockor då och då. En vän... 2 3
Svar
51
· Visningar
7 705
Senast: Stekspaden
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31