Tretorns storlekar?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare hopponny
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 16
  • Visningar Visningar 6 423
H

hopponny

Är det någon som vet om Tretorn Advance är stora i storlekarna, i foten alltså. Någon kanske tillochmed kan jämföra med ett par Mountain Horse Richmond High Rider? :laugh:

Sv: Tretorns storlekar?

Jag har 37-38 i vanliga fall men i Tretorn fick jag gå upp till 39 så dom är inte små i storlekarna om man säger så. :laugh:

Jag har 36 till 37. I mina MH stövlar har jag 37. Tretorn är helt normala i foten kan ha både 36 o 37 men däremot är de smala i vristen o det är inte jag så jag måste ha 38 för att få igen stöveln

Det är väl det dom är om du fick gå upp två storlekar.

TS - jag ligger normalt mellan 37-38 och har 38 på mina Tretorn och 37 på MH.

Hehe såg själv att jag skrivit fel nu. :D

TS: Dom är små i storleken. :laugh:

Jag har 36 till 37. I mina MH stövlar har jag 37. Tretorn är helt normala i foten kan ha både 36 o 37 men däremot är de smala i vristen o det är inte jag så jag måste ha 38 för att få igen stöveln

Smala i vristen? Jag tycker nog helt tvärt om! Jag tycker de är stora i vristen. Jag försöker förtvivlat störa, men de är ändå stora för mig. Missförstå mig rätt: Jag ÄLSKAR mina Tretorn och jag ångrar inte för en sekund att jag köpte dom. Jag tillhör nog dom som haft tur för *peppar peppar* har jag inte haft några större problem med dom.
Jag har stl 37 på övriga skor och stl 37 på mina Tretorn.
Förresten, jag har stl 38 på mina MH Rimfrost, men det beror på att stl 37 var precis lagom och om jag ville ha i en tunnare socka i stöveln behövde jag stl 38.

//Alice

Okej inte smala men väldigt konstiga i passformen. De är så insvängda vid vristen, jag har massa stövel
framför men inget bakom. Vet många med mig som har samma problem.

Kan säga att ja varit och provat ett par nu och de passade, lite vida men de funkar :p

nu är de bara färgen som blir problemet :laugh:

Tror det handlar om tur eller otur faktiskt. Har själv haft mina i ett år ungefär snart och det har då inte vart några problem med dom. :laugh:

Ja gick alla sönder vore det skandal. Mina första höll men en knapp gick upp hela tiden så jag bytte dom och de nya håller men de är inte använda så mycket. Av nån anledning tyckte jag mitt första par var skönare.

Okej inte smala men väldigt konstiga i passformen. De är så insvängda vid vristen, jag har massa stövel
framför men inget bakom. Vet många med mig som har samma problem.

Ja, men det är ju precis så jag menar! :laugh: Du fick fram det jag försökte säga! :bow:

//Alice

Hm, ska prova nästa gång.
Storleken större blev det inte så men den var jättestor :crazy:

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
222
Senast: sweep
·
Utrustning Snart är vintern här 🙈 Jag letar vinterridstövlar som är varma och tål att göra annat i då jag inte byter mellan skötsel å ridning. Men...
Svar
1
· Visningar
257
Senast: zarmino
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
649
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Tjo, har fått för mig att jag nog kommer va ut mer i vinter om jag inte fryser, och då jag inte hittat fodrade shortchaps i sverige...
Svar
8
· Visningar
616
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka