Trevligt ställe att äta i Göteborg

Det finns ganska många ställen att äta på runt Korsvägen (vilket är dit spårvagnen ska om ni ska till Universeum), jag har testat en del när jag har jobbat på mässan - inget sticker dock ut särskilt mycket, och jag tror att de flesta serverar pommes. Franks corner har pannkakor om inte annat :D
 
Orkar ni gå upp till Avenyn så har ju tex Farellis och några andra ställen där lite amerikaniserad mat, vilket innebär massor med pommes, men även bra käk för vuxna.
 

Liknande trådar

Mat Hallå alla Malmökännare! Var kan en äta en god middag tidigt på kvällen, någorlunda nära stationen? Gärna något lugnt ställe, ska...
Svar
2
· Visningar
323
Senast: Kaching
·
Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
947
Senast: Bison
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 199
Senast: jemeni
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 114
Senast: hundtant
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattsnack 10
  • Uppdateringstråd 29
  • Guldfasanerna

Hästrelaterat

  • Dressyrsnack 17
  • Hage
  • Fjordingtråden

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp