Trickträna katt?

Thrill

Trådstartare
Nu har jag äntligen fått något att engagera mig i när jag är hemma och är förkyld. Jag har börjat trickträna mina två kastrerade hankatter! Just nu har vi kommit så långt att dom kan sitt, stå, upp på kommando :banana:
Dom tycker det är jättekul och lär sig snabbt! :D

Någon annan som har försökt? :angel:

Sv: Trickträna katt?

vart var svaren du hade fått ? asså vad hette tråden? :)

Sv: Trickträna katt?

Jag tränar lite då och då en av våra katter att sitta, stå(på 2 ben) och att stå och snurra runt!:) det sistnämda är fortfarande under inlärning men hon kan snurra ett halvt varv och hålla balansen!;) men hon gör inte når trick gratis, utan hon ska ha godis eller helst en ost bit för att göra som ja vill.:smirk:

Liknande trådar

Övr. Katt Jag behöver tips! Vi har tre katter, 2 småtjocka honkatter och en tunn hankatt. Honkatterna får sin mat fördelad på måltider medans...
Svar
7
· Visningar
472
Senast: Lejd
·
Övr. Katt Jag har två nya ungkatter (typ 9 månader), som blev klappade en del när de var små men som senaste månaderna innan de kom till mig inte...
Svar
15
· Visningar
1 131
Senast: Skjøldur
·
Övr. Katt Jag sitter med världens ångest över att behöva flytta min älskade lilla katt, från hans trygga revir. Han kom till mig för 5 år sedan...
Svar
10
· Visningar
782
Senast: startpompe
·
Övr. Katt Har lite beslutsångest gällande hur jag ska göra. Har en 14-årlig katt som sover hela dagarna, vilket inte är så konstigt med tanke på...
Svar
1
· Visningar
503
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka