JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Triviant GP-segrade i Hagen
Moderator
Hästnyheter
Det blir giganternas kamp i tyska Hagen denna helg. Dressyrens toppnationer i Europa finns på plats, och i torsdagens Grand Prix vann...
Hästnyheter
Therese Nilshagen och Dante Weltino OLD gjorde sin internationella årsdebut i tyska Hagen. Det blev en femteplats i den fyrstjärniga...
Hästnyheter
Charlotte Haid Bondergaards förra tävlingshäst Triviant är med och skriver ett stycke ridsporthistoria. Tillsammans med sin ryttare...
Hästnyheter
Juliette Ramel och Buriel vann söndagens Grand Prix Special på tyska Cappelns fyrstjärniga meeting. Närmast efter sig hade hon sin...
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter Lugn morgon och sen städat och handlat. Nu har jag preppat maränger och passionscurd och lite frukt för en efterrätt på en möhippa jag...
Ceta
Alldeles nyss
Svar: 475
Visningar: 13 157
Allmänt
Eurovision 2025
Kultur En länk till en Amerikansk artikel om ESC-finalen.
Ett citat:
"But I can't help it: This song is an insanely catchy and cleverly...
Motacilla
15 minuter sedan
Tandfen utan kontanter
Småbarn Hur gör ni med tandfen nu när man inte har kontanter? Dottern tappar sina mjölktänder nu och vill såklart lägga tanden i ett glas på...
Mirre
24 minuter sedan
Svar: 0
Visningar: 32
Barn
Diskbråck
Hundhälsa Tack alla svar. Hur klarar era hundar vardagsliv? Kan dom leka med andra hundar?
Det är väldigt jobbigt mentalt för mig att se honom så...
Nalasmatte
3 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 301
Hund
Gps-halsband
Övr. Katt Vi har Tractive är väldigt nöjda laddar den varje tredje dag ungefär och då har katten den på dygnet runt i princip ifall att hon smiter...
MayGrace
15 minuter sedan
Svar: 2
Visningar: 63
Katt
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Vi har kämpat och tränat och nött på att han INTE får äta hästbajs. Han har varit hopplös på att bara slå dövörat till och envist möla i...
Scandi
48 minuter sedan
Svar: 581
Visningar: 36 288
Hund