Tröja etc. till marinblåa ridbyxor?

eliis

Trådstartare
Efter att ha köpt beige ridbyxor de senaste åren har jag nu brytit trenden och köpt ett par marinblå ridbyxor idag :D

Köpte även marinblå ridstrumpor med vit/röda rutor på.

Vilken färg tycker ni är snyggt till mariblått? Åtminstonde de marinblå byxorna eftersom jag kommer ha svarta ridstövlar till dem sen.

Lägg gärna in bilder :)

Sv: Tröja etc. till marinblåa ridbyxor?

Grått, både ljusgrått och mörkgrått samt svart. Rosa kan se läckert ut med. Lila kanske? Vitt funkar ju också men det känns lite tävlingsaktigt och dessutom är det en opraktisk färg att ha i stall. Brunt blir också jättesnyggt till.

Så jag säger grått-rosa/lila eller brunt-rosa/lila är de färger du bör satsa på. Eller så använder du alla tre färgerna men grått och brunt ihop är ju inte jättesnyggt så det blir biligast om du väljer antingen brunt eller grått. Hoppas att du fattar hur jag menar. :p

Sv: Tröja etc. till marinblåa ridbyxor?

Samma färg som på schabraket... Naturligtvis bör där finnas ngt marin på det också;) Jag brukar köra marin/Ljusblå eller marin/beige...
Marin/rött är ju enkelt att hitta saker till

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt... 2 3
Svar
54
· Visningar
7 074
Senast: Ullmerkott
·
Dressyr Okej, så här är det. Jag har rätt nyligen gått över på storhäst, en trevlig hobbynivå-hopphäst vilket är precis vad jag var ute efter... 2
Svar
34
· Visningar
4 549
Senast: Nevermind
·
Kropp & Själ någon klädintresserad med lite tid över? Nästa vecka har jag möte i fyra dagar, jobbmöte på hotell. Jag har många plagg jag gillar men...
Svar
2
· Visningar
900
Senast: Miks
·
Utrustning Jag har bestämt mig för att det är pull-on ridbyxor som jag tycker bäst om! Vad ska man ha knappar, dragkedjor, etc till när det är så...
Svar
0
· Visningar
1 135

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka