Trojanska hästar

E

emelan

Halloj, någon mer än jag som råkat ut för viruset som sprids på msn? finns det någon datakunnig person här jag har nämligen fått virus på datorn, trojanska hästar. Har försökt rensa bort dem men det går inte :confused: de byter bara koder... hur gör man egentligen för att ta bort de??

Tacksam för svar
 
Sv: Trojanska hästar

Jag hade hur många som helst, och jag fick bort mina helt med AVG.
Men det var längesen och fick dom inte över msn.
 
Sv: Trojanska hästar

Jag hade sådana tidigare och fick bort dem med något som hette Reanimator eller liknande.
 
Sv: Trojanska hästar

Jag hade hur många som helst, och jag fick bort mina helt med AVG.
Men det var längesen och fick dom inte över msn.

Haha det fick mig att tänka på viruset du hade på datorn som faktiskt skickades genom msn via en länk och alla blev så jävla sura :rofl: Hemskt roligt
 
Sv: Trojanska hästar

Jag hade sådana tidigare och fick bort dem med något som hette Reanimator eller liknande.

ahaa okej men vart får man tag på sånt då? måste man köpa någe program eller laddar man hem nått?
 
Sv: Trojanska hästar

Jag vet faktiskt inte, men sök på download.com eller Google. Antar att åtminstone någon provversion är/var gratis, för jag betalade inget och laddade inte ner olagligt.
 
Sv: Trojanska hästar

GÖR DU INTE?! :eek:

Hemskt roligt var det! Skickade till han du vet... som du hatar som jag gillade.. och han blev så arg på dig :rofl:
 

Liknande trådar

Träning När hästen går i korrekt form så trampar den in bakbenen in under kroppen, höjer ryggen och spänner bålen. Känslan blir ju då att hästen...
Svar
3
· Visningar
856
Senast: Tilly_85
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok ...som jag hade mellan 2006 och 2022 och har beviljat fram till juni 2024 som det är just nu... Idag var det bistert. En av låsgubbarna...
Svar
3
· Visningar
717
Senast: IngelaH
·
Hästhantering Jag har hamnat i en situation som gör mig väldigt uppgiven och vet jag inte vad jag ska ta mig till. Min häst står i ett underbart...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
11 401
Senast: SiZo
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 071
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Tapetsera på vävd tapet
  • Det här med klädsel
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp