Trollhättan??

norpan85

Trådstartare
Vilka har tänkt åka till thn då? e ju ett tag kvar men e lite nyfiken bara. Jag ska dit med min "lånade" häst som jag debuterade i Tranemo. Blir debutant för oss igen:crazy: . Hade gärna åkt på lite fler innan dess men e ju lite svårt när det inte e min häst...

Sv: Trollhättan??

Det blir väl * för Barcelona där skulle jag tro, man får ju passa på när det är hyfsat nära och så har hon varit felfri på den banan innan så jag är inte så avskräckt sedan förra årets berättelser.

Fast det var ju inte hindren som var katastrof utan underlaget

Ah okej...jo jag har åxå ganska nära...typ 20 min:d
Men som sagt blir debutanten för mig eftersom han endast e startad en gg innan =)
Ja tycker ändå thn har en ganska fin bana, nu har jag ju bara ridit Lätt där på häst (tror jag) hehe å Msv på C-D ponny men har ju vart där å tränat en del! Så himla skönt att d e så nära iaf =P

Det vet jag inte ,men det gjorde att jag avstod från att rida terrängen i alla fall...

Som det ser ut nu kommer jag förmodligen till Trollhättan.
Hoppas CNC* för Sigge och har vi jätteflyt går kanske unghästen lätt där annars debutant.

Vilka har tänkt åka till thn då? e ju ett tag kvar men e lite nyfiken bara. Jag ska dit med min "lånade" häst som jag debuterade i Tranemo. Blir debutant för oss igen:crazy: . Hade gärna åkt på lite fler innan dess men e ju lite svårt när det inte e min häst...

Kanske vi åker med lillasyster. Hon vill rida * där. :D
och då får någon av Hannas andra följa med såklart.

Det var inte underlaget som gjorde att bara sju kom i mål (varav bara fyra var felfria).

hm...var inte där men låter ju lite konstigt om det skulle vara underlaget som ställde till det så:angel:

haha mm...okej :D
Hm...har försökt kolla runt lite men hitta inget efternamn eller så? =) tänkte mest om man kände igen namnet från när jag tävla ponny kanske? *nyfiken*

Senast ändrad:

haha okej :D Nä de va inget jag kände igen sen ponnytiden nä :smirk: haha nyfiken man e ...Jaja kul att ni ska dit iaf!

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
518
Senast: Freazer
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 158
Senast: Mint
·
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
358
Senast: Cattis_E
·
Fritid Idag blev jag med husvagn! En gammal Kabe från 1981, som förvaltats väl och är i gott originalskick. Så det är ytskikt mm som ska... 2
Svar
37
· Visningar
1 207
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka