Trollhättan??

Sv: Trollhättan??

Jag kommer att vara där ( Inte tävla dock ) men eftersom det är min hemmaklubb så kommer jag att hjälpa till däremot ! :D

Som det ser ut nu kommer jag förmodligen till Trollhättan.
Hoppas CNC* för Sigge och har vi jätteflyt går kanske unghästen lätt där annars debutant.

Enligt propositionen som ligger ute på deras hemsida så blir det ingen 100 klass, bara 90, CNC* och ponny. Tråkigt för jag hade också tänkt mig att rida 100.

jag kommer, för 3:e året i rad. Är en av mina favorittävlingsplatser!
Har aldrig förväntat mig att fälttävlan ska vara på autobahn och jag var felfri på hinder i förra årets *. Dock en massatidsfel, men det berodde inte på underlaget utan att jag tog det extremt lungt eftersom det var hans första fälttävlan.

Jättetrevlig tävlngsplats med glada funktionärer och deras vattentrappa som var med förra året i * är det vackraste terrränghinder jag hoppat, de har en enormt fin skog.:love:

Liknande trådar

Avel Hej! Jag hade tänkt betäcka mitt sto i år och har lite frågor och funderingar kring hela processen. Det här kommer vara både mitt och...
Svar
1
· Visningar
518
Senast: Freazer
·
Hästvård För en vecka sedan hände det dom inte fick hända. Hittade min häst med tillsynes lätt kolik men slutade med döden efter att veterinären...
Svar
18
· Visningar
2 158
Senast: Mint
·
Träning Vi har ett problem som jag tänkte kolla om någon har tips på om detta går att lösa. Vi har en äldre ponny på 24 år som rids ca 3 dagar i...
Svar
2
· Visningar
358
Senast: Cattis_E
·
Fritid Idag blev jag med husvagn! En gammal Kabe från 1981, som förvaltats väl och är i gott originalskick. Så det är ytskikt mm som ska... 2
Svar
37
· Visningar
1 198
Senast: Rie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka