Trondheim - vad kan man göra där?

fejko

Trådstartare
mer än att titta på Nidrasdomen och äta fisk?

Ska dit på jobbmöte.

PS: Någon som känner till en bra fiskrestaurang?

Om du har möjlighet att åka utanför Trondheim är ett besök på Hegra spännande. En gammal försvarsanläggning som byggdes för att försvara sig mot svensken i samband med unionsupplösningen, så allt vetter åt öster. Sedan kom tyskarna från väster lite senare....

Är i Trondheim som är en jättefin stad! Har dock jobbat mest och suttit på möten men i morgon planerar jag att ta en tur på stan i dagsljus innan hemresan. Ska försöka hitta en lusekofte till sambon.

Liknande trådar

Mat Känns som jag är sista personen som söker recept på fisk. Men har en sambo som upptäck sen tid tillbaka det med fisk är ganska gott... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 846
Senast: Kakis
·
Skola & Jobb Jag som många andra behöver hitta jobb till sommaren. Känner att jag inte orkar med att jobba i vården längre, så måste hitta något...
Svar
0
· Visningar
284
Senast: Mirre
·
Skola & Jobb Jag har funderat mycket över detta sista tiden. Enligt färska siffror ökade andelen barn som fått en adhd- diagnos med 50% mellan åren... 5 6 7
Svar
122
· Visningar
6 504
Senast: Badger
·
Skola & Jobb Hej! Jag håller på att leta arbete efter att ha läst klart på universitetet. Ingenjör som inte är renodlat datainriktad, men med väldigt...
Svar
10
· Visningar
794
Senast: Anna-Bella
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈