Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tror jag ska ta lite mer bilder när jag kommer hem, när hon halvhänger upp och ner från stolar, bord, hyllor, byrån, köksbänken, soffan, fönsterbrädor.
Ja hon har en riktig mysmage Den är inte så stor men den är go' Och hon älskar när man blåser varm luft ner i pälsen och kliar och gosar med hennes mage.
Casper kroktå, är inte så där fet sen han var hos mig på bantningsläger
Min Tipex och jag vilar i vattensängen, här är hon nykastrerad med stålstygn och inte så gosvänlig mage.... men jag hade inget annat kort på nätet... http://vasteras2.ath.cx/pyret/bild/vila.jpg
Nala, jobbigt att göra konfetti av en tidning.... hon lever tyvärr inte längre (inte pga tidningsslakten... : leker Stockholmsflicka...
Hundträning
Hej på er! Vill egentligen bara bolla med er om ni tror jag kan få bukt med valpens beteenden eller om jag ska byta inställning dvs lära...
Juridik & Ekonomi Angående barn i samma rum så var jag lite snabb, har kollat lite närmare nu och det stämmer mycket väl att det inte finns några lagar i...