Tror undulaten min prater uvanlig mye...

S

sleepy

Han kan si
-navnet sitt (Pilombo),
-adressen sin,
-og telefonnummeret, pluss dette:
"Pilombo fra Australia"
"Flink gutt"
"Jeg kan fly!!!!!"
"Tulling"
"skrulling"
"tosk"
"det lukter undulat"
"ikke hakke, ikke bite, HUSK DET!!!"
"Har du stått opp?"
"Stå på to ben!"
"Hei på deg"
"hallo"
"tikk takk tikk takk tikk takk..."
"jeg er ingen påskekylling!"
"gratulerer med dagen"
"hvor har dere vært?"
"har dere vært i Sandvika?"
"jeg har vært i buret i HELE dag!!!"
"nå kommer viltnemda!!"
"he he he, du vart skræmt no! He he..."
"Lill Cecilie"
"Robin"
"Eline"
"God jul og godt nyttår, alle sammen!"

Det var det jeg kom på i farten... Tror jeg har glemt noe... Hmmm... Og så blander han ordene sammen til de underligste setninger, som f.eks: "Flink tulling fra Australia!"

I tillegg så plystrer han noen små melodier og mye annet "u-undulatisk" ;) Han lager mange konstige lyder!

Og så ler han rått "he he he!!!" :rofl:
-Og kremter!

Flink fugl, hva? :D

Noen fler som har snakkende undulater?

:)
 
Oj vad mycket din undulat säger! Jag har aldrig träffat någon undulat som pratar. Jag har själv tre stycken undulater och en nymfparakit men ingen av dom kan prata.
 
Vilken lista! Önskar att mina också kunde säga så mycket :love: Min ene undulat säger sitt namn ibland, men det är absolut inte ofta.
 
Ja, Pilombo som han heter, er nok noe for seg selv! Han er kjempeivrig etter å lære seg nye ord, og når man "underviser" han, vil han helst sitte med nebbet helt inntil underleppa mi! Men han blander sammen ting mer og mer jo mer han lærer, så det er nok ikke ubegrenset med plass oppi den lille "popcornhjernen" hans ;)
 

Liknande trådar

Ridning Usj, det kjennes virkelig ikke bra ut ridemessig om dagen. Bremsen er på, enda stall eier sier hun har ekstremt mye energi ved utslipp...
2
Svar
39
· Visningar
1 816
Senast: tuaphua
·
Hästmänniskan Jeg vet ikke hva som er galt med meg, og jeg trenger å skrive av meg.... kanskje er det noen andre der ute som har hatt lignende...
Svar
18
· Visningar
990
Senast: Lobelia
·
K
Foder & Strö Da hesten min har begynt å synke litte inn i flankene o.l. vil jeg få han litt rundere. Har fått tips om lucerne. Handlet dette i...
Svar
3
· Visningar
888
Senast: KorsmoLappen
·
Träning Mulig det her virker litt provoserende på noen av dere :devil: ,men jeg må jo bare spørre..Ang. NH..Noen ganger synes jeg at innbitte...
Svar
5
· Visningar
1 009
Senast: ludda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Black & tan?
  • Papegojor och liknande
  • Vi med Chinese crested

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp