Trosor utan irriterande lapp-jeflar

Hur tycker du spetsen klarar sig i tvätt? Ser sköna ut!

Det är en av mina favoritmodeller, håller i evigheter! Jag är hyperkänslig för skav och sömmar, och numera är det enbart de här eller sloggis sömlösa jag använder...

Modal är i viskosfamiljen, dvs konstfiber framställt av naturprodukter.

Och kan spinnas så att det känns som mjuk naturfiber (närmast bambu) eller lite glansigare, mer likt "vanlig" viskositet.
 
Jag gillar Mona på Cubus! Inga lappar och riktigt mjuka. Finns i olika modeller. Dock inte riktigt bomull, någon modal-historia är det. Vad är ens det?
Ja har några av dom och Cubus seamlessvaddennuheter, toppen! Bara behöver lite variation då jag ändå gillar bomull/liknande :)
 
Newbody säger ni:up::idea: Ser att det går att beställa online numera men borde väl då slumpmässigt välja ett lag/förening/yaddayadda :D Tycker ni storlekarna brukar vara som vanliga kedjor?

Ica Maxi brukar nog även ha Sloggi, får nog ta itu med att argt gå in och skälla på en butik bredvid för att sedan tröstshoppa trosor:rofl:
 
Newbody säger ni:up::idea: Ser att det går att beställa online numera men borde väl då slumpmässigt välja ett lag/förening/yaddayadda :D Tycker ni storlekarna brukar vara som vanliga kedjor?

Ica Maxi brukar nog även ha Sloggi, får nog ta itu med att argt gå in och skälla på en butik bredvid för att sedan tröstshoppa trosor:rofl:
Tycker storlekarna är som vanligt så köp din vanliga storlek. Jag kör hipstermodellen och de håller i all evighet.
 
Jag kör också på Dolly från Twilfit. Numera enbart, de är de enda som är sköna. Dock inte de ljusgrå! Helt orimligt, men tyget är så mycket sämre i den färgen. Blir nopprigt och obekvämt snabbt.
 
LAPPAR!!! :rage:

Trosor kör jag sedan länge Newbody, så där är problemet löst. Men alla t-shirts och linnen som ska ha fanskapen… :cry: även om jag klipper så nära jag kan så blir det ändå en vass kant kvar.
 
Ok. Jag har tydligen kört fast i min jakt på nya trosor och behöver lite input:p Omöjligt att se online också men för varmt att springa i femtielva butiker.
Söker:
Inte string
Mestadels bomull
Gärna lite högre
Utan lappar bak vilket verkar vara det stora problemet, går med seamless men vill man variera med bomull, nope. Lapparna vänder sig ut från trosorna eller skaver efter några tvättar precis vid skåran. Japp. Vettefan hur jag är byggd men bara att gilla läget:D Lappar i sidorna är helt ok!
Lindex har jättesköna bomulls utan sömmar. De högre har lapp som är påsydd så man kan sprätta bort den utan att någonting går sönder. Jag har också extremt svårt med lappar 😨
 
LAPPAR!!! :rage:

Trosor kör jag sedan länge Newbody, så där är problemet löst. Men alla t-shirts och linnen som ska ha fanskapen… :cry: även om jag klipper så nära jag kan så blir det ändå en vass kant kvar.
Och jag får skäll av folk att jag har kvar lappar på kläder.. -det tillhör vett och etikett att ta bort sånt har jag fått höra... eller de som jämt skall hålla på att göra dem LÅT BLI MINA LAPPAR.....
 
Och jag får skäll av folk att jag har kvar lappar på kläder.. -det tillhör vett och etikett att ta bort sånt har jag fått höra... eller de som jämt skall hålla på att göra dem LÅT BLI MINA LAPPAR.....

Vett och etikett i lappväg vet jag inget om, men jag är en snöflinga som får skav direkt så jag gör vad jag kan för att utrota fanskapen ✂️
 
Frank Dandy har utan lappar, i alla fall de i bambu. Dock är storlek/tvättråd som ett tryck istället, som går bort efter några tvättar. Inget som gör mig nåt, men ändå värt att nämna.
 
Hittade en variant på Gekås för ett par år sen som blivit min standard. Ingen lapp utan bara tryckt info. 95% bomull. Heter Female Passion. Bor typ i den svarta taimodellen. ;) De sitter fast men inte tajt. Blir tokig av trosor som inte sitter ordentligt men samtidigt får de inte skära in nånstans då jag får skav av ingenting.
 
New body eller mina nya favvosar- Pierre Robert med hög midja. Heeeelt underbara och finns typ i varenda matbutik. Kanske inte så värst sexiga, men...😛
 
Beställde ett 4pack Newbody och de uppfyller kraven på så vis att de är bekväma+utan lappar+höga. Modellen verkar dock inte passa mig alls i att vara minsta smickrande för kroppen men kan väl inte få allt:meh::p
Funderar på deras hipster till nästa gång men slipper man frakten om man passar på när en klubb i närheten säljer? Fick nu välja en okänd cheerleadingtrupp som fick extra pengar:)
 
Beställde ett 4pack Newbody och de uppfyller kraven på så vis att de är bekväma+utan lappar+höga. Modellen verkar dock inte passa mig alls i att vara minsta smickrande för kroppen men kan väl inte få allt:meh::p
Funderar på deras hipster till nästa gång men slipper man frakten om man passar på när en klubb i närheten säljer? Fick nu välja en okänd cheerleadingtrupp som fick extra pengar:)
Ja går du via klubben behöver du inte stå för frakten.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp