Tryckfördelande sadelgjordsgrejsimojs?

Sidekick

Trådstartare
Hej!

Jag var inne på täby idag med pållen, fick tips om att använda en tryckfördelande sak under sadelgjorden, som galopp människor tydligen använder.. Vad är det och vart kan man köpa?

Sv: Tryckfördelande sadelgjordsgrejsimojs?

Prata med dem inne på täby stall och foder. De har det mesta i utrustningsväg!

vad jag har hört så är de väldigt svåra att få tag i nu för tiden... köpte min breda på centaur för 3 år sen, jag å en kompis fick de två sista... sen har vi bara sett de smala på tsf...
i england (på det stället hon var) fanns de inte längre! :eek:

*håller hårt i min knallblå*

edit: de smala tror jag är lättare att hitta

nej det man har under sadelgjorden (oxå skumgummi, men inte själva plattan UNDER sadeln)

Liknande trådar

Western Hej! Jag är ganska ny inom westernridning och håller fortfarande på att lära mig, så jag rider på en låg nivå. Min tränare har dock...
Svar
2
· Visningar
588
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Hej! Jag griper lite efter halmstrån här. I höstas fick jag smärta och svullnad från hälsenan. Har varit hos fysioterapeut och läkare...
Svar
1
· Visningar
153
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 088
Senast: Roheryn
·
Hästvård Hej! Vi fick hem ett fullblodssto i somras, och har väl ändå upplevt henne som småbrunstig sen dess. Hon går i hage med två äldre...
Svar
2
· Visningar
394
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka