JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tufft för ridklubb utan ridhus
(Nerikes Allehanda)
Gyttorps ridklubb hoppas att kommunen ska ge klartecken för ridhusbygget.
- Det är vinna eller försvinna för ridskolan, säger Barbro Fischerström som är ordförande i Gyttorps ridklubb.
http://www.na.se/artikel.asp?intId=1144247
Moderator
Hästnyheter
Kommunens nya utredning om placering av en ridanläggning i Hässleholm drar samma slutsats som den förra: bästa platsen är på Österås...
Hästnyheter
Borlänge kommun ska bygga ett ridhus vid Norr Romme. Det har nu fullmäktige beslutat.
– Vi är så klart jätteglada och hoppas att det...
Hästnyheter
Det har blivit en långbänk. Frågan om hur och vem som ska sköta Bodens ridhus har stötts och blötts ett bra tag. "Jag hoppas det blir...
Hästnyheter
Till våren försvinner nästan alla hästar hos Gnesta Ridklubb och Ridskola.
Nu säljer eleverna kakor för att skolan ska kunna skaffa en...
Baka matbröd - enklare än du tror!
Mat Hur gör man för att inte få så hård skorpa på brödet?
Jag gör en deg som läggs i två avlånga brödformar och få jäsa i kylen över natten...
MiaMia
1 minut sedan
Svar: 448
Visningar: 19 575
Allmänt
Sytråden del 4
Fritid Jag borde med städa och organisera i syrummet. Och jag borde passa på nu när jag ändå inte kan sy.
sthu
4 minuter sedan
Svar: 1 551
Visningar: 84 147
Allmänt
Renoverings-hjälpen
Hemmet Våra var så extremt låga och jag ville ha upp dem ordentligt utan att tappa proportionerna så här blev det ram både nere och uppe. :)...
Snurrfian
5 minuter sedan
Valp 2025
Övr. Hund Visst är hon! Hon ser så belevad ut också. 😁 Men skenet lär ju bedra, även om uppfödaren beskriver det som den mest okomplicerade kull...
Philosophia
27 minuter sedan
Svar: 881
Visningar: 61 798
Hund
Oseriös avel 2023
Hundavel & Ras Jag antar att det beror på hur allvarliga svårigheterna är.
Jag har mycket lättare att anpassa mitt liv efter en hund som till exempel...
Sel
Igår kl 23:31
Svar: 1 854
Visningar: 179 656
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur Och mina nu tre scalare som uppenbart hittat varandra :D
Red_Chili
Igår kl 23:27
Svar: 1 386
Visningar: 41 158
Djur
WE-tråden
Övr. Grenar I tekniken får du poäng på varje hinder och det finns även bedömningspunkter under allmänt intryck, precis som i dressyr. I speeden...
warg
18 minuter sedan
Svar: 675
Visningar: 59 274
Grenar
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Du kunde frågat mig Lena, jag minns ju allt sådant där onödigt... 😅 🤭 Först hade faktiskt Ronny W Svante och sedan sålde han Svante...
fio
Idag kl 01:17
Bildtråd
Gnägg Jag vet att det inte är samma sak rent teoretiskt, men de ser iprincip likadana ut. Ville mest förtydliga att det inte var de jag menade...
Emuliiaa
Igår kl 23:12