Tula & Agnes

KisseNova

Trådstartare
Igår kom mina nya tillskott, Tula och Agnes :love:
Båda är tamråttor förståss, och ska efter deras 6 veckors karantän flytta ihop med Bianca,Glimma & Vilje.

Tula är en self pink eyed white (albino) och Agnes är silver black european berkshire.
Ska forsöka ta kort inom en snar framtid, för dom är drygt 6 veckor :D
 
Sv: Tula & Agnes

Åh bebisar, fuskis! :love:

Passa så jag inte kommer och norpar, är på bebisjakt för tillfället! :D
 
Sv: Tula & Agnes

hehe, och min Vilje som precis blivit sen junior (drygt 4 månader). Var ju inte så länge sen som jag hade bebisar..men ack så söta :love:
 
Sv: Tula & Agnes

gul_zebra skrev:
Men jag vill inte köpa egna, det är så jobbigt att leta här uppe i norr ju :angel:

Hur kan det va jobbigt o leta när du "bara" bor i Dalarna? :crazy: :eek:

Va glad att du inte bor ännu längre upp, för där e det totalt omöjligt att hitta några ;)
 
Sv: Tula & Agnes

För att alla försvann så fort jag började leta :eek:
Jag kommer bergis få åka ner till sthlm för att slippa köpa från zooaffär :crazy:
 
Sv: Tula & Agnes

gul_zebra skrev:
För att alla försvann så fort jag började leta :eek:
Jag kommer bergis få åka ner till sthlm för att slippa köpa från zooaffär :crazy:

ajdå... :crazy:
apropå det... ena honan jag fick hem ska tydligen ha ungar när som helst. Bra koll han har haft på dom :mad:
 
Sv: Tula & Agnes

Just :crazy:

Men smart karl då (fast iofs, det verkar ju inte vara någon nyhet... :angel: :devil: ). Du får se till att åka upp mot Dalarna när bebisarna vill flytta ;)
 
Sv: Tula & Agnes

Mja, den dagen jag inte är bebissjuk får du skjuta mig :angel:
Jaaa bebisbilder! :bump:
//Zebra som ska iväg och fota 1 dygn gammal bebis idag kanske... Fast stor och fläckig bebis som gnäggar :D
 
Sv: Tula & Agnes

Vilken av dom? Den hoodade eller den man bara ser baken på? :confused: Detta va sista kullen innan jag flyttade o det va ju ett tag sen... :crazy:
Den hoodade är iaf fawn ;)
 
Sv: Tula & Agnes

Haha ja dom blev riktigt fina :love: Om jag inte minns helt fel så blev den andra oxå fawn... (har den hoodade här hemma :angel: ) Det e btw hon som ska ha ungar :D
 
Sv: Tula & Agnes

:eek:
Jag tror bannemig att jag blir tvungen att ta en tripp till smeauland och norpar en bebbe eller två :angel:
 
Sv: Tula & Agnes

gul_zebra skrev:
:eek:
Jag tror bannemig att jag blir tvungen att ta en tripp till smeauland och norpar en bebbe eller två :angel:

:rofl: :rofl:
Men jag har inte en susning om vem som e pappan... :crazy:
Antingen hennes helbror (chocolate eubk), hennes pappa (agouti hooded) eller en champagne hane...
Egentligen ska inte hon inte ha några ungar alls :mad: men men
 

Liknande trådar

Övr. Djur Nån här som är bra på råttors genetik? Har en kull ungar, där mamman är phantom masked och pappan är phantom masked (vita med svart...
Svar
2
· Visningar
733
Senast: Meibla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp