Fibusen
Trådstartare
Min snart 8-åriga tik har fått en knöl på hakan. Jag är utom mig av oro! Hon har alltid haft en liten ”plita” där, hela hennes haka är ganska ”plitig” överlag, men helt plötsligt så ökade den i storlek och blev helt röd.
Mamma tror att hon skrapat i hakan och ”plitan” blivit irriterad då min och hennes hund hade busat ordentligt på torsdag kväll, vilket jag också trodde när jag kom för att hämta henne på fredag morgon när vi upptäckte den, men den är fortfarande lika ilsket röd, och lika stor, söndag natt... .
Jag ska naturligtvis kontakta veterinär!
MEN, någon med erfarenhet? Kan en tumör växa från knapp synbar, till ganska stor över natten bara?
Ligger här och är så jävla rädd då hon är typ den enda jag alltid har!

Mamma tror att hon skrapat i hakan och ”plitan” blivit irriterad då min och hennes hund hade busat ordentligt på torsdag kväll, vilket jag också trodde när jag kom för att hämta henne på fredag morgon när vi upptäckte den, men den är fortfarande lika ilsket röd, och lika stor, söndag natt... .
Jag ska naturligtvis kontakta veterinär!
MEN, någon med erfarenhet? Kan en tumör växa från knapp synbar, till ganska stor över natten bara?
Ligger här och är så jävla rädd då hon är typ den enda jag alltid har!