desiree

Trådstartare
Hittade en liten "blupp" i örat på min unghund förra veckan. Och när den inte ville försvinna utan istället bara blev större blev det ett besök till veterinären... Det var inte alls kul... Hon sa att "bluppen" troligtvis var en tumör, så nu väntar han på en operationstid och sen är det ju bara att vänta på analysen. Bara den inte är elakartad. :cry:

Sv: Tumör...

Vet hur det är, min lånehund har precis blivit opererad för tumörer så nu springer hon omkring här med kroppsstrumpa och en orolig extramatte. Din hund är ju ung, då borde väl chansen vara stor att tumören är godartad?! Det är ju inte ovanligt, varken på hundar eller människor, med godartade tumörer.
Försök att ta en dag i taget och pyssla om sjuklingen extra mycket!

Liknande trådar

Hundhälsa hej! Jag har en bekant som har en 9årig hund. i början på sommaren opererades hon för tumörer i juvrer och ingen biopsi togs. några...
Svar
10
· Visningar
970
Senast: cassina
·
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 051
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
823
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 099
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31