JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Tunge favoriten några kilon lättare
Moderator
Hästnyheter
Ett jobb är gjort. Lyckas Peder Fredricson med nästa blir han Sveriges andre Europamästare i hoppning genom tiderna. Det ser lovande ut...
Hästnyheter
All In opererades för tarmbesvär i höstas och själv fick Peder Fredricson lunginflammation i vintras. Månader av träning och tävling...
Hästnyheter
Peder Fredricson fortsätter att visa fin form inför ridsport-EM i Göteborg som inleds om en vecka. OS-silvermedaljören från Rio...
Hästnyheter
Stalltipset från Rolf-Göran Bengtsson inför hoppningens individuella EM-final: De största hoten mot Peder Fredricson kommer från...
Akvarietråden V
Övr. Djur Hona
Det blev till att snabbt hälla i lite vatten och sätta ner flytväxter i en kub. Passade på att fotografera dem där. De ska strax...
Red_Chili
6 minuter sedan
Svar: 1 468
Visningar: 44 860
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ebrah är nöjd. Hon ligger utsträckt bredvid mig och har min filt som huvudkudde. Kom på nu att jag borde hålla extra koll på hennes...
Red_Chili
Idag kl 22:20
Svar: 1 430
Visningar: 88 060
Hund
Skaffa marsvin? Tips och råd önskas!
Övr. Djur Marsvin är ganska dåliga på att hoppa. Jag har 30 cm kant på min marsvinslåda, och det har ingen ens varit i närheten att ta sig över...
doppler
Idag kl 22:10
Svar: 6
Visningar: 381
Djur
Stora shoppingtråden III
Utrustning Någon gång har jag gjort det när man orkar hela proceduren 😁 Billigt och bra tips är att köpa tjärschampoo från Lidl när det är finska...
EZMK
26 minuter sedan
hEDS och ridning?
Hästmänniskan Nyligt fått diagnosen hypermobil Ehlers-Danlos, och känner att det var mycket som plötsligt blev begripligt angående mina svårigheter i...
skiesabove
31 minuter sedan