Tungviktsgalopp

Hambo

Trådstartare
I morgon är det Ardennerlöp samt shirehästlöp på jägers !!!
Jag har faktiskt aldrig sett det !
Nån som ska dit och kan rapportera ??
Tyvärr måste jag jobba även fast vi har en starthäst i ett annat lopp ( fullblod)
Hej från en hårt arbetande Hambo:crazy:

Sv: Tungviktsgalopp

Tyvärr går i skolan! :(
Men har sett ardennergalopp en gg innan! :D Haha såg jättekul ut, men jättarna höll på att bocka av sina ryttare emellanåt ;) Tror den som vann var riden enbart fyra gånger!!!

jag hjälpte faktiskt till på det förra året- hästarna var stora som hus! men faktiskt ganska snälla.... men oj vad stora de var

Det skulle vara grymt kul att se.
Min hovslagares dotter rider i Ardennerlöpet !
Så jag får väl hålla tummarna för henne
Hej från hambo

Det vore ju grymt kul att se!!:D Får nog ta och boka en resa dit nästa år då!! Påminn mig om det då!!:)

Liknande trådar

Hundträning Hej! Hur börjar ni träna in att vänja hunden sitta uppbunden vid ett träd tex. vid patrullträning (hemvärnet) eller vid sök, eller...
Svar
9
· Visningar
742
Senast: Masse
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
3 982
Senast: Kilauea
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 763
Senast: Bullen22
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 102
Senast: Grazing
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka