Johanna.Ingvarsoon
Trådstartare
ja eller inte tunn kanske men känner att jag behöver ge lite extra. Han brukar bli lite tunn varje sommar innan vi får hem honom igen.. Hade helst haft honom installad och kunnat ge mat flera ggr om dagen men det går tyvärr inte. Så är det när man är inhyrd. Får anpassa sig lite... Tyvärr...
Så nu till problemet. Som sagt lite tunn. Går 6 dagar/vecka, behöver bygga lite muskler till. Får i nuläget ca 1kg salsa hotmix. Har tyvärr bara möjlighet att ge honom mat en gång om dagen. Kan inte äta hö och hösilaget är inte klart än. Har köpt lucern i stråform. Är det det bästa? Hur mycket ska jag ge honom. Får ju inte bli för mycket mat på en gång..
Finns det något annat bra som jag kan ge istället?? eller hur hade ni gjort??
Så nu till problemet. Som sagt lite tunn. Går 6 dagar/vecka, behöver bygga lite muskler till. Får i nuläget ca 1kg salsa hotmix. Har tyvärr bara möjlighet att ge honom mat en gång om dagen. Kan inte äta hö och hösilaget är inte klart än. Har köpt lucern i stråform. Är det det bästa? Hur mycket ska jag ge honom. Får ju inte bli för mycket mat på en gång..
Finns det något annat bra som jag kan ge istället?? eller hur hade ni gjort??