Tunna termoridbyxor..

Thera

Trådstartare
.. är jag på jakt efter!

Jag blir för varm och klumpig i de flesta termoridbyxor, så nu undrar jag om nån har tips på bra överdragsbyxor som är anpassade för ridning? De behöver egentligen inte ens vara varmfodrade, bara de är vattenavstötande och vindskyddande..

Sv: Tunna termoridbyxor..

varför inte ett par chaps? rätt impregnerade så håller de för vatten åxå... fryser du om baken jan du ju ha cykeltights under ridbyxorna eller sadeldyna i teddy..:idea:

Sv: Tunna termoridbyxor..

Precis vad jag tänkte säga! :D

Sen så finns det ju fleecefodrade chaps. Supermysigt!

Liknande trådar

Utrustning Har sedan iaf 20 år haft racesafe väst vid ridning. I början var den ju ett klart bekvämare alternativ än föregående västar med klumpiga...
Svar
3
· Visningar
390
Senast: Ponylove
·
Kläder & Bli fin Jag skulle behöva köpa nya vinterskor, för ridning och promenader. Tyvärr blev det lite bråttom så jag måste köpa i butik. De butiker... 2 3
Svar
46
· Visningar
2 373
Senast: MissFideli
·
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
1 005
Senast: ako
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
670
Senast: cowgirl81
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Balkong 2025
  • Ögonfärg

Hund, Katt, Andra Djur