Tunnt hår?

Dumpey

Trådstartare
Jag har alltid haft väldigt tjockt hår men har helt plötsligt blivit tunnhårig? Vad kan det bero på?
Hur får jag tillbaka mitt tjocka hår?

Frisörer har alltid berömt mitt tjocka hår, nu när jag var hos frissan förra veckan kallade hon mitt hår för tunnt :(

Man kan tappa hår av många anledningar, t ex hormonrubbningar, sköldkörtelproblem, stress, alopecia, brist på näringsämnen, åldrande. Eftersom det har hänt plötsligt kanske det är smart att rådfråga vården.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har alltid haft rätt tunt hår, typiskt svenskt; fint och tunt och blont. Det gör inget att jag inte har nåt tjockt hårsvall, alls...
Svar
12
· Visningar
791
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
269
Senast: Luff
·
Kläder & Bli fin Efter avslutad cancerbehandling håller håret på att växa ut. Jag var hos herrfrisör för uppklippning i början men nu börjar det bli...
Svar
11
· Visningar
1 484
Senast: Gnist
·
Kropp & Själ Jag har alltid haft kalla händer och fötter, och har en släng av Raynauds syndrom, dvs blodcirkulationen stänger av i fingrar och tår...
Svar
6
· Visningar
294

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka